Hockey-Bockey

Direkt efter träningen fick jag skynda mig till ishallen. Jag kom fem minuter efter matchen skulle ha börjat, men eftersom ingen domare hade dykt upp så hade den inte startat. Vi mötte Smålands veteranerna. De var ett duktigt, samspelt lag. Vi spelade bra, men hade svårt att få in bollen. De gjorde några enkla mål och det stod 3-0 när första halvlek nästan var slut. Ola reducerade snyggt precis innan pausen. I andra var spelet ganska jämnt, men de gjorde målen. De gick ifrån till 6-1 tror jag, innan Ola som var på hugget gjorde två mål. Sen tryckte Victor in 6-4. Tyvärr tappade vi in tre enkla, onödiga mål i slutet och det blev förlust med 9-4. En ny kille, Petter, var med och om han är med några matcher till kan han bli en bra förstärkning till laget. Det är match igen redan på måndag mot Wermlands veteranerna. Då får vi se till att vinna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0