Kalas

Igår efter jobbet var jag bjuden på "kalas" hos Mange. När jag kom dit vid tio satt Dynna, Tobbe, Dennis och Mange och spelade Guitar Hero. Både Tobbe och Dynna visade att det inte var första gången de spelade. Mange hade även ett nyköpt trumset, som de hade övat på i flera timmar. Det verkade betydligt svårare och Mange klarade hela 1% av låten när han skulle visa hur man gjorde, fast jag hade absolut inte klarat mer... Efter ett tag kom Jens och Mackan, som hade spelat match och åkt på storstryk av LFF. Det blev sen film. Stepbrothers. Andra gången jag ser filmen. Sjuk humor, men vissa delar är riktigt roliga. Det bjöds på muffins, chips och lite andra godsaker. Mange fick en skål till sin samling. Den här gången fylld med lite julnötter. Ett kort och tårtljus hade jag också lyckats fixa på affären. Dessutom bjöd jag på lite från jobbet. En massa korv i olika former. Hoppas det är något som går ner!! En trevlig kväll! Blev tipsad om Färjan. Måste se Håkan och de andra kändisarna. Har ju missat det två gånger nu när jag har börjat jobba sent... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0