Fredag

Jättehärligt höstväder igen! Det fick bli en joggingtur och sen hade jag tänkt åka inlines till Sandby, som uppvärming till korpen. Kan inte komma helt ouppvärmd!;) Tyvärr var det för mycket löv på vägen och dessutom väldigt blött, så det fick bli cykeln istället. Mycket tråkigare att cykla, men det blir för halt och farligt att åka inlines.

Cupsemi i korpen på grus. Staten o Kapitalet frågade mig först, så det blev match med dem mot Vgs hjältar. Hade varit skoj att slå dem, efter storförlusten i onsdags. Annamaria, Tove, Anders och Krille var inte med, så det var inte helt ordinarie lag. När vi kommer dit får vi reda på att de inte kan tända ljusen. Matchen började 18, så det skulle bli ganska mörk innan vi hade spelat klart. Hur svårt ska det vara att tända dem. Någon borde väl ha tänkt på det innan?!? Vi började att spela. Väldigt jämnt spel och inte så mycket chanser åt något håll. Tyvärr gör de mål i mitten av första halvlek. En inspark från kanten touchar någon och går direkt i mål. Det blir inga fler mål i första halvleken. Vi börjar att spela andra, men tidigt avbryter domaren för att han inte längre kan se bollen. Andra halvlek ska spelas klart på onsdag. Tyvärr kan jag inte vara med då, men jag tror och hoppas på en vändning! I den andra semin vann Flanhövve mot Vi som är Bi med 1-0. De valde att spela klart matchen, trots att det var riktigt mörkt i slutet. Viola som antagligen hade fått spela final i vilket fall, får nu göra det med sitt "riktiga" lag.
 

Löv och vått underlag gjorde att jag tyvärr fick lämna mina inlines hemma...


På kvällen blev det en sväng till Möllan. Lite klent att sitta inne, men annars var det trevligt!

Yasmina åkte ut ur idol. Känns som rätt val, även om jag inte såg programmet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0