Kävlinge

Blev erbjuden att följa med hem till Dansk i Kävlinge igår kväll. Det kunde jag inte tacka nej till. Först lyckades jag, Mange och Mackan missa tåget. Precis när vi kom upp på perrongen började det rulla, men som tur var gick nästa bara tio minuter senare. Sen fick man se Kävlinge-centrum. Trevligt! Dansk hade en mysig lägenhet. Stor balkong, så jag hoppas jag får komma på grillning när det blir varmare igen... Jag fick äran att träffa Råttan som jag har hört mycket om och även Dynna och Tobbe dök upp senare på kvällen. Stämningen var på topp och flera planerade utgång. Lite kortspel, mer eller mindre farliga drinkar och många som ville vara DJ. Sedan hände något och till slut skulle ingen ut. Dansk lyckades få med Mange på tolv-tåget, medan vi andra stannade och gick lite innan ett...
 

Mange har fullt upp med mobilen!Dynna provar kameran lite..Mackan, Tobbe och Dynna myser i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0