Debut som linjedomare

Sandby - Böljan. Marlena och jag tog varsin kant. Jag fick en riktigt lugn första halvlek som AD. Inte en enda inspark, hörna eller offside. Sandby hade inte mycket framåt med undantag från ett stolpskott. Böljan tog ledningen ganska tidigt i första halvlek och pressade på för fler mål. I andra jämnade spelet ut sig lite. Sandby startade med ett stolpskott direkt efter avspark. Annars var det Böljan som var närmare 2-0, men det blev inga mål i andra halvlek. Jag hade lite mer att göra, men inte speciellt mycket. Några hörnor, insparkar och offside han jag med. Matchen hade inte speciellt högt tempo, så det blev inte så mycket löpningar upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0