Sandby Pizzeria

Efter matchen bjöd Erik hela laget på Sandby Pizzeria. Alla som spelade, de som var där och hejade och alla ledare. Planka, pizza och kebabtallrik var det som vi bjöds på. Själv blev det en kebabtallrik, efter beslutsångest för vilket pizza jag skulle ta. Vi fick vänta och vänta på maten och det slank ner en och annan dricka under tiden. Vi spelare körde alkoholfritt, medan ledarna tog lite starkare alternativ. Vi tackade Erik för säsongen, med lite av varje. Dryck med tillbehör! Rolf och Jan fick varsin flaska whiskey, för att de båda har fyllt 50 i år. Bättre sent än aldrig att gratta. När maten väl kom var alla jättehungriga. Det var riktigt gott. Under tiden vi åt, hann vi även med att sjunga Hardeberga-hatten och vår vinnarlåt. Inte nog med att jag åt upp hela kebabtallriken utan jag hann även med att ta lite av Adams pizza. Sen kändes det som jag hade blivit gravid. Då berättar Erik att han bjuder på efterrätt också. Glass, grädde, chokladsås och strössel. Lite efterrätt får alltid plats. Fast just nu känns det som jag inte behöver äta något på flera dagar... Tack Erik för allt! Det blev en lyckad avslutning och jag blev lovad godis till nästa säsong. Om det nu är så bra. Jag kan inte motstå det och godis innan och efter varje träning och match är kanske inte den bästa uppladdningen/återhämtningen!;)
 
Erik får presentAlla glada och hungriga!Maten kom efter en evighet...Vad händer Sofie? Camilla och Josse verkar glada...Sara och hjärtpizzanGlass var alla sugna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0