Nästan ledig

Efter sju dagars jobb, är det min första lediga dag idag. Det är aldrig fel att vara ledig, även om jag trivs bra på jobbet. Trots att jag har frivecka, blir det två dagars jobb. Ganska lugnt ändå!  Ska jobba på labbet på onsdag. Hoppas jag kommer ihåg det mesta, jobbade sist där i augusti. På fredag är det röd dag och jag fick ju vara ledig hela påsken, så nu får det bli min tur.

I helgen blev det tidig sängdags alla dagar, eftersom jag började sex i lördags och fem i söndags. Efter jobbet igår blev det lite inlines och mat på möllan med Jimmy och Malena. Sen var jag så trött så jag inte orkade vara vaken länge. Blev väckt av mobilen innan nio i morse, men skönt att jag inte sov bort hela dagen när det var så fint väder ute. Jag har varit ute och åkt inlines på ribban. Suttit och solat och ätit glass. Snart får det vara dags för första doppet. Hade ingen bikini med mig och även om vattnet såg lockande ut, så var det nog inte så varmt.
 

Imorgon ska jag träffa Malin och Marvin. Han kommer nog vara hur söt som helst. Tror han är ganska precis en månad gammal. Sen blir det äntligen träning igen. Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0