Jobbig träning

Knappt 20 stycken på gårdagens träning. Vi började med uppvärmning och gick över till armhävningar, situps, rygglyft och fällkniven. Vi fortsatte med att ligga på rygg och lyfta benen, upphopp, plankan och sitta mot väggen. Den här gången lyckades jag med alla benlyften, måste vara ett bevis på att jag blivit lite mer vältränad.;) Vi körde sen två och två. Elle och jag. Först skulle vi trä arm, sen få ner den andra när man sitter på huk, få ner den andras armar när man går på alla fyra, dra runt den andra på ett ben och hoppa bock/krypa under. Elle var, precis som Malin förra gången, mycket starkare än mig. Hon klagade på att jag inte tog i, men jag kan inte hjälpa att jag är så klen. Vi fortsatte med övningar två och två. Vi backade ut till mitten och sprang tillbaka. Ålade fram och tillbaka. Gick på huk och hoppade grodhopp. Olika hoppa bock-övningar med armhävningar, knälyft och upphopp vid vändningarna. Riktigt jobbigt i slutet med mycket mjölksyra i benen. Skottkärra med tre armhävningar vid vändningen och slutet. Bära den andra på ryggen med knäböj, i famnen med lyft och på ryggen med tåhävningar. Vi avslutade med armhävningar, situps, rygglyft och upphopp. Helt klart den jobbigaste träningen hittills. Riktigt svettigt!

De flesta som tränade igår kunde vara med på matchen på söndag. Några saknas som åker skidor, men annars har vi bra lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0