Helgen

Jobb mellan fredagen och lördagen. På lördag kväll hälsade vi på Ida och David i deras nya hus. Jag tycker de hade fått det fint. Det blev sushi. Sen blev det god efterrätt. Lite kortspel hann vi också med.

Igår blev det jobb hela dagen. På kvällen blev det god mat hos Jimmys mamma och Bosse.

Det var länge sen jag lagade egen mat nu, får se om jag får ihop något till ikväll. Nu ska jag först hälsa på Malin och Marvin. Tror det bjuds på pannkakor. Får se om han har lärt sig något nytt!

Tråkigt väder. Ser ut att fortsätta i veckan. Synd. Hade varit skönt att kunna vara ute lite när jag är ledig. Träning måndag, tisdag och onsdag den här veckan. Tror inte det blir någon löpning i Skrylle ikväll för min del. Har känt mig lite frusen i helgen och vet inte om någon från Lund ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0