En svensk klassiker 2010!

Igår anmälde vi oss till Vätternrundan! Några timmar senare samma kväll var det fullt. 20 000 cyklister. Vätternrundan är det som känns jobbigast. 300 km på cykel. Det lär ta några timmar. Måste skaffa en ny cykel eller bättre än den jag har. Använder bara en växel på min gamla mountainbike. Hade behövt den högsta...

Vasaloppet har jag alltid velat åka. Får se om det blir det riktiga eller öppet spår. Vi ska anmäla innan oktober är slut. Vansbro kommer nog också bli riktigt jobbigt. Simma i motström och i kallt vatten är nog inte det lättaste. Lidingöloppet känns som det lättaste. Har aldrig sprungit så långt, men med lite träning ska det nog kunna bli en ganska bra tid!

Ser framemot att klara det och det ska bli kul att träna en massa inför det!:)

Kommentarer
Postat av: Linafina

Jag säger det igen - Hille är inte som alla andra. Plåga sig på det viset... Men lycka till! :)

2009-10-20 @ 09:25:05
URL: http://ellen-andre.blogspot.com
Postat av: Helena

Lite plåga kanske! Men coolt att ha gjort det!:)

2009-10-22 @ 01:49:41
Postat av: Rickard Lagerborg

Hej Helena!

Jag har cyklat Vättern runt tre gånger. Det är skitjobbigt. Men klarar en gammal gubbe som jag det så fixar ni det. Men det krävs träning. Kör hårt, lycka till

2009-10-23 @ 06:57:26
Postat av: Helena

Jag behöver nog träna massor, men jag tycker det är tråkigt att cykla. Kanske blir roligare om jag skaffar en "snabbare" cykel!:)

2009-10-23 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0