Lite uppvilad

Sov nästan 18 timmar i sträck efter matchen i söndags. Somnade i bilen på väg hem och somnade direkt när vi kom hem vid 18-tiden. Var uppe och halvsov till sportspegeln. Gick sen och lade mig igen och vaknade 12 dagen efter. Inte bra att sova 3-4 timmar per natt. Hann knappt vara hemma alls under hela helgen. Tur att Jimmy var en ängel som fixade scones och pannkakor till mig, fast vi knappt sågs under helgen.

I måndags gjorde jag ingenting speciellt. Tackade nej till u-lagsmatchen. Tror aldrig det har hänt att jag inte velat spela match, har alltid fixat så jag har kunnat. Var sugen på att spela, men det tar så lång tid.

I tisdags hann jag med en hel del. Tvätta, informationsmöte, handla, baka, mm. Har tänkt att baka länge. Nu blev det ett gott bröd. Har köpt muffinsformar också, så det får det bli snart. På kvällen blev det tjejkväll hos Isabel. Varma mackor och en massa snack. Sofie, Anna, Anna, Celia och Evelina var också där. Trevligt!

Igår var jag på truckkurs på jobbet. Teori hela dagen!

Idag fortsatte truckkursen. Alla rätt på teoriprovet och praktiken gick helt ok, så alla klarade kursen. Ikväll var det sista grästräningen.

Första gången jag hoppar över en träning. Klart jag egentligen helst hade tränat, men det är skönt att bara vara hemma. Sen i somras när jag flyttade till Malmö, tar det ungefär 3 timmar att ta sig till och från träningen. Att det dessutom blir 700 kr extra per månad för att träna, gör inte saken bättre. Hade varit en annan sak med bil. Under hela september har jag jobbat. Ofta natt. Sover på dagen. Åker till träningen vid fem. Stressar sen till jobbet som börjar 22.30. Kommer hem vid halv åtta på morgonen. Hinner inte göra mycket mer än jobb, träning och sova. Aldrig träffa Jimmy, fast vi bor tillsammans. Kan inte träna de närmsta veckorna för att jag jobbar natt och vi tränar sent. Får se hur det känns sen...

Imorgon är jag ledig. På kvällen kommer Katrin och Cecilia. Ska bli skoj!

För alla som väntat på LBK-referat, så ska jag försöka skriva ihop något imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0