Inflyttningsfest

I lördags kväll så hade jag och Jimmy fest. Det var väldigt blandat folk som dök upp. Många som inte kunde, vilket kanske var tur för oss. Det hade blivit ganska trångt med 40 personer. Vi bjöd på kasslerpaj och broccoli- och ädelostpaj med sallad och tzatziki. Mellan maten och efterrätten hann gästerna med en lek, som gjorde att det blev helt tyst under en halvtimme. Det gällde att få namnen till länder. 100% koncentration av alla. Till efterrätt blev det fruktsallad och glass. Vi bjöd även på snacks. Jag hade riktigt roligt. Hoppas alla andra hade det också. Tack så jättemycket för presenterna! Jimmy tog åt sig direkt av Annelis paket, så när jag kom hem från dömningen på söndagen var nästan allt diskat och undanplockat!:) Nu förväntar han sig kanske en god kaka av mig...

Sussi och MalinThomas och KatrinDags för mat!Sandra och AnneliJimmyMalena och Emma i full koncentration

Strax efter tolv tog festen slut, då några skulle ut och andra var på väg hem. Själv var jag väl inte helt laddad för utgång först, då jag hade jobbat natt. Det slutade med att jag och Jimmy hamnade både på Swing Inn och KB. På Swing Inn var vi nog nästan yngst. Malin och Sussi träffade direkt Ulla-Bella. Väldigt stort ställe och hur mycket folk som helt. Bra musik och bra stämning. Vid halv två blev det KB istället. Emma och Åsa var där. Själv brukar jag inte riktigt gilla musiken, men nu var det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0