Grästräning

Andra grästräningen för året och vi var 15 stycken. Vi började med uppvärmning i straffområdet. Driva mellan koner och lyfta över. Höger, vänster. Vi höll på ganska länge och en del började känna av vaderna. Sedan skulle vi hålla bollen inom laget. Vi började inte bra i mitt lag, men sen hittade vi varandra bättre och bättre. Några gick av och i slutet blev det mycket löpningar och stora ytor. Vi hade sen snabba fötter. På sidan, rakt fram och baklänges. Vi spelade sen på halva planen. Igår kändes det betydligt bättre för mig och ljumsken har blivit mycket bättre. Spelet var inte det bästa, men kul att spela och ibland blev det bra spelsekvenser. Vi avslutade träningen med att tillsammans göra 3x10 upphopp och 3x15 situps. Upphoppen gick kanon, men situpsen fungerade sådär. Vet inte om det bara berodde på Lina som inte hängde med i slutet...;)

Vi har några skador och någon som är borta på lördag. Hoppas alla som ska spela är laddade. Jag tycker vi tar två segrar i helgen ändå!:)

Kommentarer
Postat av: Linafina

det var ju du som drog ner mig! typ...

2010-04-15 @ 17:27:37
Postat av: Helena

Var det därför det gick så lätt för mig!!;)

2010-04-16 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0