Träning

Fortfarande få på träningen. Bara nio idag, men nästa vecka borde det bli fler när vi inte har så många matcher. Vi började med två långa varv som uppvärmning. Sedan körde vi passningsövningen, Häcken. Det såg bra ut! Vi fortsatte med fotbollstennis. Emma valde lag igen och hade Olinda som förstaval. Jessan, Malin S och Tilda blev också valda. Jag, Emelie, Malin E och Camilla blev över. Det visade sig att vi var starkast och vann två set, trots alla mina felträffar. Sedan blev det spel med femmannamål. Emma, Olinda, Jessan och Emelie var i det röda laget och Camilla, Malin E, Malin S och Tilda i det andra. Jag var med i det laget som hade bollen. Från början var inte tempot så högt och Rickard kallade det gåfotboll. Sen skärpte vi oss och stundtals såg det riktigt bra ut. Sista matchen fick jag inte vara med utan jag fick kämpa mot myggen. Sjukt många myggor! Vi hade sen skotträning. På rullande och när vi drev med bollen. Därefter halvmånen. Många väldigt bra skott och snygga räddningar av Emma och Camilla. Vi undrade nästan om Malin E hade varit i Skottland och haft skotträning så bra som hon sköt. Roligt skämt eller hur?!?;) Vi avslutade träningen med att springa 20-15 15 gånger. Själv hann jag bara 6 gånger, innan jag var tvungen att snabba mig till jobbet. Kul träning igen!

Kommentarer
Postat av: My

HAHAHA Sjukt bra skämt!! HAHA :D

2010-08-27 @ 19:36:36
Postat av: tilda

hahahaaha my man kan alltid lita på dig och din humor :)

2010-08-28 @ 20:59:41
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/
Postat av: Helena

Konstigt nog verkade Malin tycka jag hade torr humor!;)

2010-08-29 @ 04:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0