Härligt Sverige!

Igår blev det träning igen, fast kroppen gjorde lite ont från träningen dagen innan. Cirkelgym/ki-box. Kul träning! Mycket styrka och löpning på ki-boxen. Jimmy kämpade på bra och hade några riktiga spurter i slutet på löpningen.

Snabbt hem och kolla på handbollen. Fast det inte såg så bra ut, så var det riktigt, riktigt nära att Sverige blev klara för semi.

Idag har jag åkt tåg till Stockholm. Riktigt fin utsikt från tåget. Sol och snö hela vägen! Nu har jag precis kollat klart på handbollen. Det såg mörkt ut ett tag, men vilken härlig vändning! Till slut blev det en klar seger. Det blir spännande till helgen. På lördag möter Sverige Rumänien och i den andra semin blir det Danmark - Norge!

Får se vad jag ska göra imorgon. Anneli kommer först på natten. Jag har med mig mina skidor, så kanske en runda någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0