OS

Helt kanon med två OS-guld! Gladast blev jag när Kalla vann, men stort av Ferry att göra det. Vilken upphämtning! Tråkigt att skidskyttedamerna inte riktigt lyckats. Nu håller jag tummarna för Helena och Aco i nästa lopp. Lite typiskt också med alla de här fjärde platserna. Hellner och Haag gjorde riktigt bra lopp och även Anna Olsson idag. Bra att komma fyra i OS, men så mycket större att vinna ett brons. Emil var en besvikelse idag. Jag trodde han skulle vinna. Riktigt hemskt att se Anjas vurpa. Så grym hon är, hade hon bara klarat sista hoppet så hade det blivit medalj! Hoppas det inte är allt för illa med henne. Det förvånar mig inte om hon åker senare i OS. Hade hoppats på tre medaljer idag, så nu får det bli en bättre fortsättning!;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kanske ska börja åka mer skidor och bli vårt nya OS - hopp? ;)

2010-02-18 @ 09:23:50
Postat av: Helena

Ja, varför inte. Hade ju inte varit helt fel att ta ett OS-guld!;)

2010-02-19 @ 01:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0