Första träningen!

Äntligen dags för träning igen. 12 stycken som tränade och Elle var där och höll i den tillsammans med Olle. Kul att se Camilla och Sofie I på fotbollsplanen igen. Båda gav verkligen allt. Inte varje dag vi är två målvakter heller. Vi började med 4 varv. Uppvärmningen fortsatte sen med doppboll. Vi hade Emma som dominerade framför mål. Först två nickar i mål och sen flera som var väldigt nära. Vi ledde med 3-2 i halvtid. Andra delen blev mållös, fram till att Elle sa att sista målet vinner. Efter ett tag fick jag en boll av Erika, som jag lyckades skarva in. Vi fortsatte träningen med Häcken och Real. Häcken gick bra, men Real måste vi träna mycket mer på. Sedan var det dags för Herre på täppan. Stundtals bra spel, men oftast dåligt försvarsspel. Flera snygga mål och själv lyckdes jag med ett väldigt snyggt klackmål. Både Lina och Zlatan borde ha blivit avundsjuka!;) Efter alldeles för kort spel, var det dags för löpning. Först pyramiden och sen 20-15. Riktigt bra kämpat av alla. Känns som vi inte tappat så mycket under sommaruppehållet. Lite kort tid på den sista, för att det skulle ge mig mer, men annars är det alltid skönt att ha konditionsövningar.

När jag kom hem var vår bil såld. 7000 kr för Forden. Det tycker jag vi ska vara nöjda med. Nu slipper vi ha koll på så många bilar...

Nytvättad och fin. Köparen hade svårt att motstå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0