Indoor Walking

Har tänkt att träna någon förmiddag nu när jag börjar klockan ett, men jag har sovit för länge tidigare. Idag ställde jag klockan på nio och har varit på ett pass på friskis. 75 minuter cirkelgym/indoorwalking. Cirkelgym har jag varit på tidigare. Nu var det två gånger på varje maskin, men bara ett varv. Vissa maskiner är jobbigare än andra, men sen beror det på hur mycket tyngd man lägger på. Jag har aldrig varit på indoor walkningn innan. Ganska lätt och inte lika jobbigt som spinning, fast man kan lägga på mer motstånd så blir det jobbigare. Kändes ovant att gå utan att hålla i sig och sen gällde det att se upp för stavarna. Jag fick någon smäll av dem!

Nu hoppas jag att jag inte ska få någon träningsvärk, för det är löptest på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0