Fredag

Jag har nästan sovit hela dagen. Var uppe vid 13 och skrapade bort tre utåtstående födelsemärken. Otrevlig läkare, som hela tiden beklagade sig att det där inte var hans jobb. Han var lika sur sist jag träffade honom. Sen blev det mer sömn. Gick upp vid 18 och skulle vara på Lilla Torg en timme senare. Hela 18 stycken dök upp under kvällen. Lasse och Moa var nere och hälsade på. Trevligt. Vi var på T.G.I. Friday's. De flesta åt hamburgare. Riktigt gott! Till efterrätt blev det en bananmilkshake. Nästan alla andra drack alkholhaltiga drycker, men själv skulle jag till jobbet senare på kvällen.

Imorgon ska jag till Kristianstad och döma en landskamp. F16 Sverige - Danmark. Jag och Marlena ska vara AD. Annika är huvuddomare och Natalie 4:e domare. Det ska bli riktigt spännande. Själv är jag lite nervös, för jag går inte på linjen så ofta. Nu har vi dessutom observatör och det lär vara en del folk där. Men tjejerna är säkert mer nervösa. Det gäller ju för dem att visa upp sig från sin bästa sida. Vädret verkar inte bli det bästa. Hade varit skönare med sol och uppehåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0