LdB FC - Jitex BK

I söndags dömde jag en match igen. Nu var det på Malmö IP i F17 Svenska Spel. Till min hjälp hade jag Marie och Dijana. Det var riktigt bra lag. Jitex hade bra press från början, men det var LdB som tog ledningen med 1-0. Strax därefter kom även 2-0. Tungt för Jitex, men de gav inte upp och vände till 3-2. LdB var stressade och Jitex det bättre laget, ändå lyckades LdB kvittera till 3-3 på hörna innan det var paus. I andra halvlek var det jämnt med chanser på båda håll. Spelkvalitén sjönk lite. LdB drog ifrån, men Jitex kämpade sig kvar. Matchen slutade 6-5 till LdB, efter några riktigt snygga mål. Helt orättvist hade det nog inte varit om Jitex hade fått en poäng med sig hem. Rolig match att döma, men mycket fart. Betydligt bättre tempo än matchen jag dömde i div 2 dagen innan. Efter matchen visade det sig att det hade varit tjuvar inne i LdBs omklädningsrum. Riktigt tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0