Oväntade resultat

Vår serie känns ganska svår att tippa just nu. Hammenhög och Höllviken, som inte hade förlorat innan dagens matcher, har varit stabila. Oväntat att Olympic kunde slå Hammenhög. Mindre otippat att ett ungt Höllviken förlorade mot ett väldigt förstärkt Team Sandby. Helt utan a-lagsspelare hade Teamet haft svårt att klara sig kvar i trean, men med några stycken från a-laget höjer det hela laget. Både Sjöbo och Kick, som jag trodde på innan säsongen började, har tappat poäng i matcher jag trodde de skulle vinna enkelt. Hammenhög är nog ändå min favorit. Jag tror Höllviken kommer ha svårt att behålla någon av topplatserna och att Sjöbo eller Kick höjer sig och får kvala.

Efter vinsten i förra omgången, hamnade vi på kvalplats istället för sist. Matchen mot Kick blir riktigt tuff. Tror vi saknar 10 spelare. Så är det när många tar studenten och är i Prag. Några andra är borta av andra anledningar. Tråkigt att Kick inte ville flytta matchen, men de är sånt man får ta. Det gäller att vi som är där ger allt. Vi får hoppas på att Kick är lite trötta efter DM-matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0