Farsdag!

Dagen började med nybakade scones och tv.

Sedan var det dags för inneträning i Revinge. Vi var ungefär lika många som sist. Nästan hälften av spelarna var från Lunds SK. Det känns lite konstigt med så många som inte är från HBK, men det är kul med mycket folk. De "nya" är duktiga och är trevliga. Hoppas de trivs hos oss, för de är så välkomna. Mitt lag började bra och vi hittade varandra. Efterhand blev det sämre. Vi gjorde det svårt för varandra och tappade våra positioner. I sista matchen tog vi tag i spelet igen och vann!:) Alltid kul att spela inomhus!

Efter träningen hade jag tänkt överraska pappa, men tyvärr var de inte hemma och jag hade ingen nyckel med mig. De var på Ikea och skulle inte hem direkt, så jag kände inte för att stå ute i regnet och vänta. Jag fick lämna överraskningen vid dörren och åka hem. Det blev lite sömn, innan Jimmy kom hem och väckte mig. Han hade köpt Sushi. Riktigt gott! Det var länge sedan vi åt det!

Sju nätter till, sen har jag frivecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0