Skrylle med Anneli!

Vinterstudion har börjat. Jag skulle kunna se allt. Nu blev det först sömn och sen Hellner. Vid 15 åkte vi till Sandby. Anneli är hemma över helgen och det gäller att passa på att träffa henne. Mikael var också där och som tur är verkar han vara på väg att bli bättre efter lunginflammationen. Jag och Anneli åkte till Skrylle för att springa en runda. Det blev femman. Det var hur länge sen som helst jag var där och jag har inte varit ute och sprungit sen jag mådde dåligt på Lidingöloppet. Det var ganska blött och lerigt, men det regnade inte. Härligt att springa och det kändes lätt. Vi joggade och snackade, men i slutet blev det en spurt! Jag måste ut och springa mer, bara jag slipper asfalt och stad. Sen blev det fläskfilégryta med hasselbackspotatis. Smaskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0