Träning

Hade förväntat mig riktigt dåligt väder, men det var helt ok. Vi var tio stycken. Två varv med boll och ett utan, som uppvärmning. Sedan blev det löpningar med boll. Tre och tre. Jag var med Jessan och Stina. Efter ett tag körde vi väggpassningar vid bytet. Vi avslutade övningen med att driva bollen och passa vid vändningarna. Sedan blev det skott på Camilla. Vi passade upp till en spelare vid straffområdet och fick tillbaka bollen. Mina skott var riktigt dåliga. Det var inte så många som lyckades. Rickard tog sen över som passare och det blev lite bättre. Sedan gällde det att ta sig förbi Rickard och avsluta. Själv fortsatte jag att missa. Vi körde även två mot en. Några bra avslut. Vi fortsatte med spel. Camilla stod i ett elvamannamål och Kajsa i ett femmanna. Själv fick mitt lag äran att göra mål i det lilla, vilket inte var det lättaste fast det var Kajsa som stod.;) Sofie I var med i det anfallande laget. Spelet fungerade bra för båda lagen, men det blev inte så mycket mål. Vi avslutade träningen med skott från straffområdeslinjen. Äntligen fick jag till något bra med mina hatbollar. Tre skott i mål och ett i stolpen. Den här övningen brukar jag annars inte vara så bra på.

Hur det än går på söndag, så blir det mat i klubbstugan efteråt. Hoppas vi blir många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0