Julafton

Jobb på dagen, men jag kunde gå hem ganska tidigt. Jag och Jimmy gav först varandra julklappar. Själv fick jag biljetter till Takida, underställ, skidstrumpor och en kalender med fotbollsspelare. Jimmy fick underställ, skidstrumpor och träningskläder av mig. Jimmy skulle sen hem till sin mamma och jag åkte till Sandby. Jag var i lagom tid till Kalle. Vi kollade lite och sen blev det mat. Lagom mycket! Några sillsorter, skinka, grönkål, köttbullar, revbensspjäll och lite annat. Gott! Mikael blev sen lite trött, hade ont i huvudet och vilade i soffan. Vi delade sen ut julklappar och alla verkade väldigt nöjda. Gladast blev Mikael över sin gosiga mus. Han lade sig sen i soffan och vilade, medan vi andra spelade När då då. Mamma visade sig vara bäst. Jag låg länge två, men blev till slut slagen av pappa och även Anneli höll på att komma ikapp mig. Roligt spel. Mikael sov sedan hårt i soffan medan vi andra kollade på tv. Han var nog inte riktigt frisk. Vi hade en riktigt mysig julafton. Synd bara att min bror inte mådde helt bra.

Pappa och Mikael vill båda vara längst!Julgran och julklapparPappa och Mikael väntar spänt...Anneli kan inte klura ut rimmet...Gosig mus!:)Anneli testar sina julklappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0