Stockholm

I måndags morse åkte jag upp till Stockholm för att hälsa på min syster. Jag kom upp på eftermiddagen. Det var soligt och minusgrader. Jag tog det lugnt till Anneli och Oskar kom hem från jobbet. Vi åt mat, tittade på handboll och bakade lussekatter. Lussekatterna blev väldigt goda, trots att de bakades i gasugn.

Färgen inte den bästa, men smaken den godaste!

Färgen är inte den bästa, men smaken var den godaste!

På tisdagen var jag och kollade på julklappar inne i centrum. Vi åt biffar med fetaost på kvällen. Det var handboll igen och en ny vinst för Sverige.

På onsdagen tog jag mig ut till Kungen kurva. Ett väldigt stort område. Jag köpte stavar till mig själv och hittade även lite julklappar. På kvällen åkte jag och Anneli till Frescati-hallen och spelade badminton. Det var väldigt länge sedan jag gjorde det, men det var riktigt skoj. Jag vann alla matcherna utom en. Utan att Anneli upptäckte det så bytte jag och spelade med vänstern. Det blev många servar i nät och Anneli skrattade ut mig några gånger. Det blev till slut omvända siffror jämfört med mina segrar.

I torsdags var jag ute på stan och köpte några till julklappar, innan jag tog tåget hem vid 15-tiden. Jimmy hämtade på stationen och det blev sushi när vi kom hem. Riktigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0