Svett, svett och svett!

Igår var jag och Linda och körde ett pass på Stadion vid 10. Först uppvärmning i några varv. Vi sprang sen 80 meterslöpningar. Vi började baklänges och vände och ryckte. Sedan blev det skridskohopp och vi avslutade med några idioten. Det kändes som ett ganska lugnt pass, men svetten rann. Inne på stadion var det riktigt varmt!

Efter att jag fixat undan tvätten, åkte jag ner till Västra Hamnen och solade. Jättehärligt! Jag var sugen på ett dopp, men sparade det.

På kvällen var jag och Jimmy på TMI. Vi körde ett ganska kort pass, men jobbigt. Vi skulle springa 400 m, men banan var upptagen och det blev en lite kortare runda. Därefter gjorde vi 21 armhävningar, situps och knäböj. Sprang sen rundan igen och gjorde 15 av allt. Därefter 9 och 5. Vi avslutade med löpning. Bonusträningen var en tävling med plankan. Jag slog tre av killarna, men Jimmy lade sig som vanligt precis efter mig. Två av de andra killarna klarade lite längre, men nästa gång ska jag ge dem en match!:)

På kvällen tyckte Jimmy han behövde mer träning och tog en runda med cykeln på 2,5 mil. Själv satt jag hemma och väntade på att få äta glasstårta! En timme senare var han hemma och det blev äntligen efterrätt!:)

Kommentarer
Postat av: Madsingelin

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-06-27 @ 13:45:48
URL: http://madsingelin.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0