Stockholm

Igår åkte jag upp till Anneli. Strålande väder hela vägen och även i Stockholm när jag kom fram. Jag hämtade nyckeln och Anneli kom hem vid 18. Vi snackade och tittade på tv. Skellefteå och Barca vann. Vilka mål Barca gör! Messi är riktigt kylig. Att ett lag kan vara så överlägset som Barca är mot andra världslag är helt sjukt. Vi åt riktigt god fruktsallad (jordgubbar, kiwi, mango och banan) med glass. Anneli hade köpt semlor, eftersom det var fettisdag men vi fick spara dem.


Idag var jag ute och gick runt Kungsholmen och kollade på Annelis nya "hus". Jag har även hunnit med att plugga lite fotbollsregler och hunnit se Helena utklassa resten av skidskyttevärlden. Vilket skytte hon hade i de svåra förhållandena. När alla andra missade, satte hon allt! Nu kollar jag på handboll och när Anneli kommer hem blir det Thai-mat och film.

Härligt vinterväderAnnelis nya eller detta?

Kommentarer
Postat av: jimmy

du är duktig puss

2011-03-09 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0