Inneträning

I söndags var det dags för fotboll igen. Alltid skoj att spela inne. Vi var många på träningen. Milan, Sandra och Elle var där av oss "gamlingar". Även om Annika verkar räkna mig som ung, så får jag nog erkänna för mig själv att jag i laget är en av de gamla.;) Josse hade fått med sig sin syster, Johanna. Det var inte igår man såg henne på en fotbollsplan, men det gick bra. Vi hade passningar och uppspel som uppvärmning, innan vi spelade resten av tiden. Jag spelade mest tillsammans med Milan, Linda och Matilda i anfallet i det gula laget och vi hittade varandra bra! Alltid skoj med innefotboll! Förra säsongen spelade jag inte någon cup. Hoppas på att få vara med i Torn och Sandby i år!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0