Melissa Horn

I tisdags fick vi akut åka ut till Hököpinge för att hjälpa till med en kran eller det var Jimmys jobb. Efteråt blev vi bjudna på grillat och äppelpaj med glass.

Senare på kvällen cyklade vi in till Malmöfestivalen och träffade Beckis. Beckis åt en hamburgare, som såg väldigt god ut, men själv var jag för mätt för att vilja äta. 21.30 började Melissa Horn spela. Väldigt fint, men inte så positiva och glada låtar. Jimmy har köpt en ihopfällbar stol till mig, så den fick jag inviga. Vi var ganska trötta och gick hem innan det slutade, men vi hann i alla fall lyssna på Jag saknar dig mindre och mindre. Många väldigt fina låtar. Hon gör inte mycket på scen, men det blir ändå riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0