HIT

Träningsvärken blev bara värre och värre under dagen. Inte alls skönt att gå i trappor och att sätta sig på toaletten. HIT kanske inte är det som känns mest lockande, men jag tänkte att med lite uppvärmning så skulle det nog kunna gå. Elle var med. Själv var det dags att prova på Georges nya pass. Sist tittade jag ju bara på. Det var riktigt tufft. Wall climb var lätt första gången, men sen ville inte armarna flytta sig inåt väggen. Grodhopp gick förvånansvärt bra. Jag nöjde mig med en 12 kg kettle bell. Den var tillräckligt tung nu. Bonusen var löpning och vila i jägarvila. Hemskt för mina lår! Skönt när passet var klart, men frågan är om min träningsvärk kommer bli värre eller om passet kanske får bort en del. Ikväll blir det lite löpning. Tror det kan vara bra för benen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0