Grattis!!!

Idag fyller världens bästa kille år! Hoppas han sover gott nu. Senare idag blir det presenter, Tröls med familj och sen fika hemma hos oss. Hoppas han får en superdag!

Väldigt sött kort. Vissa har väldigt lätt för att somna...

Nu börjar äntligen våren komma. I början av veckan cyklade jag till affären i bara t-shirt. Vi har bytt till sommardäck på bilen. För första gången var jag riktigt delaktig i ett däckbyte. Jag lossade alla muttrar och hjälpte till att spänna. Sen att Jimmy kunde spänna flera varv till, var nog bara bra. Inte bra om hjulen skulle hoppa av. Bilen har även klarat besiktningen utan anmärkning. Ett annat vårtecken är att vi har börjat träna på gräs i Harlösa. Tyvärr har jag inte kunnat träna, eftersom jag jobbar natt. Det är lite för långt att hinna från Harlösa till jobbet på en kvart och dessutom duscha. Min gräspremiär blir i Alicante!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0