Inte en lugn stund...

Vi fortsätter att inte vara hemma så mycket. Idag var vi först i Bunkeflostrand och hälsade på Malvas kusiner. Marina var hemma och vi hann även träffa Bosse innan vi skulle åka vidare. Vi hämtade upp Mikael på vägen och åkte ut till Sandby. Min mamma hade längtat så efter Malva och hade inte tid med något annat. Malva åt fisk, potatis, morot och mango. Vi andra fick också god mat!
 
 
Jag och Jimmy åkte ut till Harlösa för träning. Carro var äntligen tillbaka och även Freja var på träningen. Det var ett tag sen båda var där sist. En ny typ av uppvärmning med mycket bolltouch och lite tankeverksamhet. Vi körde sedan snabba fötter. Vi spelade sedan med väggar. Vi sköt lite på Sandra och Julle och avslutade med spel på stor plan. Jimmy körde bonus i slutet. Två varv med idioten. Sedan var det larven, krabban, björnen, grodan och lite annat som tog över. Passet avslutades med en planktävling. Vissa gav upp lite för fort, men de flesta kämpade bra. Jag, Felicia, Elle och Carro stod kvar till slutet. Sedan fick alla göra fem burpees! Bra jobb av alla och det märktes varken på Freja eller Carro att de inte tränat fotboll på länge...

Kommentarer
Postat av: agnetha ögren

Vilken mysig bild med hela familjen tillsammans!

Svar: Jag har fått den av Marina!
Helena

2013-08-02 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0