Skanska och TMI

I onsdags träffade vi Skanska på förmiddagen. Det höll först inte på att bli något möte, då det hade blivit missförstånd med hon vi skulle träffa och att hon dessutom var sjuk. Vi fick istället träffa Anneli, som vi träffade sist och vi blev lite klokare på vad vi ska välja i alla fall.
 
På kvällen var jag på höstens första TMI pass. Det var på Johanneslust nya "box". Uppvärmningen var 4 varv av 6 åsnearmhävningar, 6 fällknivar, 6 sälen och 6 knäböj med upphopp. Passet bestod sedan av 9-6-3 marklyft 40 kg, boxjumps och pullups. Vila 4 min. 12-9-6 pushpress 20 kg, ryska kb-svingar och burpees. Vila 4 min. 21-15-9 amerikanska kb-svingar, armhävningar och utfall med kb. Mina muskler mellan nacke och axlar kände helt klar av passet efteråt, men kul och svettigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0