Dömning och träning

I söndags var jag på Tomtecupen igen och dömde. Jag och Goran hade sju matcher i p03 på plan C. Väldigt blandade matcher. Några med väldigt högt tempo, andra med lägre, några spelare man fick lära mycket regler och andra lag som briljerade.
 
På eftermiddagen åkte vi på fotbollsträningen. Malva hade precis ätit och var glad och busig från början. Vi började med passningar och spelade resten. Mitt lag skulle göra mål på Stefan och stundtals var han en vägg. I slutet spelade vi tre avgörande matcher. Första blev lika, andra vann de och sista vann vi, så vi får väl säga att träningen blev oavgjord. Bra tempo med tanke på att några hade spelat många matcher dagen innan.
 
På fotbollsträning måste man ha fotbollsskor!
 
Efter träningen blev det mat i Sandby. Malva passade också på att hjälpa min bror att plugga. Det var hur kul som helst med hans miniräknare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0