Malva har fått en pappa

I onsdags gick vi till Kronprinsen till familjerätten för att Jimmy skulle bli pappa även på pappret. Vi skrev på tre papper och ett var för delad vårdnad. Tjejen ställde lite frågor, men det mesta kändes väldigt gammalmodigt. Känns inte som det är någon skillnad bara för att man är gift eller inte. När han skrev på ett av papprena så fick det komma in två vittnen, som skrev på och tittade att det var Jimmy som skrev på.

Senare på dagen kom Sofie och Wilma. Wilma såg riktigt stor ut och blev fem månader just den dagen. Jag bjöd på smulpaj med hallon och vaniljsås. Malva fick en leksak av Sofie, Rikard och Wilma och även kläder och ett gosedjur av sin farfar och Agata.

På kvällen åkte Jimmy och Elle till träningen i Harlösa, men jag och Malva var i Sandby och tittade på tv med min pappa. Min mamma var iväg på gympa, men hann även träffa sin nya favorit och sjunga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0