TMI

I onsdags var det dags för TMI igen. Vi var sex stycken den här gången och Elle var med. Passet var betydligt hårdare och jag blev riktigt svettig. Burpees, utfall, knäböj och mountain climbers som uppvärmning. Vi jobbade sedan i par och skulle tillsammans göra 100 repetitioner av många övningar. Boxjumps, jumping pullups, kettlebells (12 kg), pushpress (15 kg), fällkniven (eller knee to elbow), knäböj, rygglyft, burpess och singelhopp (300) eller du 50. Elle och jag jobbade på bra. Det roliga var att när vi var klara, så fortsatte Elle hoppa hopprep och göra dubble unders och hon var efter ett tag på mig att fortsätta. Jag trodde bara hon ville testa. Vi gjorde 20, innan jag förklarade att vi var klara med passet. Efteråt blev det stretching.
 
Jimmy tränade sedan crossfit. När han kom hem så åkte vi ut till Hököpinge, för att Jimmy ville göra klart jobbet han började på i måndags.
 
  Jobbigt att äta i nya stolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0