Farmor och Elitettan

I lördags tränade Jimmy crossfit på förmiddagen. På eftermiddagen, kvällen och natten var han i Köpenhamn på svensexa.
 
Jag och Malva åkte ut till Hököpinge på dagen. Malva verkade trivas bra när jag åkte till Limhamn. Jag skulle döma IF Limhamn Bunkeflo - Eskilstuna United DFF på konstgräset. Det var härligt fotbollsväder. LB07 tog ledningen i första minuten, men innan pausen hade Eskilstuna kvitterat och tagit ledningen. I andra halvlek utökade bortalaget till 1-3. LB07 reducerade på straff och på övertid satte de 3-3.
 
Jag stannade och åt grillat i Hököpinge och senare blev det glass med jordgubbar. Malva verkade nöjd med sina barnvakter!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0