Vilken match!

Vi började dagen med tvätt och sångstund. Malva kändes sedan varm och hade kanske lite feber. Hon har varit lite mer ledsen i veckan än hon brukar vara. Hon sov sedan mycket under eftermiddagen och kvällen. Jimmy kom hem och det blev pizza. Sedan tittade jag på fotboll, medan Jimmy gjorde Malva sällskap i sömnen. Det enda som varierade var Malvas sovställning. På sidan, på min mage, på Jimmys mage eller vad som passade bäst för stunden. Vilken match det blev! Jag var nervös hela tiden. Bra målchanser åt båda håll, men jag tycker Sverige vann rättvist. Skönt att slippa vara nervös på tisdag och behöva vinna utan Zlatan. Nu blir det istället ett spännande play off. Jimmy vaknade en gång under matchen och sa att han hatade mig.;) Det var för att jag hoppade och skrek högt när Martin Olsson gjorde mål. När Zlatan gjorde sitt mål, så vågade jag inte säga ett ljud, men jag var väldigt glad inom mig!:)
 
Malva bryr sig lika lite om fotboll som Jimmy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0