Feber

Igår fick jag hämta Malva på förskolan, eftersom hon hade feber. Hemma fick jag i henne yoghurt, vindruvor och nyponsoppa. På kvällen var jag på möte med samfällighetsföreningen Hällan. Det var mycket intressant och jag fick veta mycket jag inte visste. Jag var nog borta 2,5 timme. Det är det längsta Jimmy varit själv med barnen. När jag kom hem så sov Malva och Vide var hungrig. Jimmy höll på att värma mat, som Vide snabbt sög i sig.
 
Idag har inte Malva feber och har varit ganska pigg. Vi har fått hennes kort från fotograferingen. Det var en allvarlig tjej på både det enskilda kortet och gruppfotot. Hon undrade nog vad som hände.;) Får se vad vi ska köpa...
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Allvarlig men väldigt söt!

2014-10-08 @ 20:05:02
Postat av: Agnetha

Mormor och morfar vill beställa ett foto av det allvarliga charmtrollet. Ingen busig blick i det ansiktet!

2014-10-09 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0