Kompassen och sushi

Igår var vi på Kompassen länge. Malva busade en massa med både yngre och äldre barn. Ett barn som var där visade sig ha vattkoppor, så vi får se om Malva och Vide har blivit smittade. Höjdpunkten var som vanligt sångstunden med Små grodorna. Malva fick även välja färg på ballongen och valde inte helt otippat blå. Vi hann leka en stund med lera. Själv byggde jag en orm, som Malva blev rädd för. Hon hoppade nästan av stolen, när den rörde sig mot henne. Måste betyda att jag gör väldigt verkliga ormar?!;)
 
Jimmy hade med sig sushi hem. Själv hade jag inte ätit det på hur länge som helst och hade längtat efter det. Även om det var gott, så blev det en liten besvikelse, men jag hoppas att det är godare nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0