Löptest

I måndags blev Vide 10 månader. Han fick fira med mormor och Malva på Tygelsjös lekplatser. Själv tog jag flyget till Arlanda, där jag träffade några andra domarkollegor. Vi tog taxi till Upplands Väsby, där regnet vräkte ner. Efter ett tag var alla där och vi värmde upp. Regnet hade nästan slutat helt. Vi sprang först de korta. Alla klarade det. Själv förbättrade jag mig mycket sen i våras, då jag precis klarade det. Mina tider låg nu mellan 6.16-6.24. Med rätt träning och lite bättre teknik, så tycker jag jag borde komma under 6 på 40 meter. Sedan var det dags för de långa sträckorna. Jag, Hanna, Sandra W och Jennifer sprang tillsammans. Själv tyckte jag det var lite jobbigt den första, men sedan kändes det som vanligt. Alla i min grupp klarade 12 varv. Bra jobbat! Efteråt blev det snack, om säsongen innan vi åkte hem. Kort och intensivt. Det hade varit kul, om vi hade hunnit ätit mat någonstans. På väg till Arlanda var taxichauffören var plötsligt av med sin ring. Han stannade och letade, men när han ville vända sa vi stopp. Stackars honom, men vi ville inte missa våra flyg. Resan hem tog lite tid, men till slut var jag hemma. På kvällen plockade jag vår första jordgubbe. God var den också!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0