Sommaren fortsatte...

Vädret i september har varit helt underbart! Vi har varit mycket ute och 15 september så var jag och barnen och badade i Kämpinge. Riktigt skönt i vattnet också! Malva och jag badade och Vide höll sig i sanden.
 
 
Trädgården mår riktigt bra i värmen, men det gäller att vattna. Vi har fått hur mycket tomater som helst. Massor av smultron har också mognat nu. Till och med tre jordgubbar har kommit, efter att en planta blommade igen. Vi har också fått vindruvor, som nu är klara. Två jättepumpor, som kommer passa till Halloween, är också klara!
 
 
Jag har hunnit med att döma några matcher och har varit både i Alingsås och Kungsbacka. I en av matcherna fick jag värdefulla tips av Jenny Palmqvist. Det gäller att lyssna och ta åt sig! Några pass crossfit har det också blivit, även om jag hade velat träna mycket mer.
 
 
Den här helgen sov barnen ute i skogen för första gången. Vi var i Hagnarp och övernattade i vindskydd tillsammans med flera kompisar med barn. Riktigt härligt väder, även om det var ganska kyligt på morgonen. Barnen hade hur kul som helst. Allt gick super förutom när Malva skulle somna, så blev hon väldigt ledsen och ville ha mer godis. Efter en stund så somnade hon och sov sedan gott hela natten. Fästingarna verkar gilla Vide, för han hade tre stycken som bitit sig fast på hans hals. Det var många som hade fått fästningar, men resten av vår familj tror jag har klarat oss. Det här får vi göra om!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0