Tiden går.

Det gick bra hos logopeden för Vide. Han ska fortsätta träna, men det har gått åt rätt håll. Helgen blev jobb, jobb och jobb. Vide tappade sin första tand och var så stolt.
 
I måndags var Vide hemma med mig. Han tränade på att räkna och skriva. I tisdags var det simning och fotboll. Jag simmade 750 meter på 25 minuter, så fick lite motion. I onsdags var det skridskoskola. Barnen är duktiga, men har lite svårt att göra som Jimmy och Linus säger. I torsdags tappade Vide sin andra tand och har nu en stor glugg där nere. Efter förskolan var vi på många ärenden. Biblioteket, influensavaccin på jobbet, hämta sängbord och handla. Malva var sedan på gymnastik. Vide somnade som en stock i bilen och jag var och slängde grenar och löv på miljöstationen. Vi handlade sedan presenter till tre kalas. Igår var Vide hemma med mig igen. Vi bakade chokladmuffins med chokladbitar och Vide blev så nöjd. Inte ens mormor kan göra så goda, trodde han. Malva lekte med Leah. På eftermiddagen kom sedan mormor och morfar. Själv skulle jag hoppa in och jobba extra på natten. Jimmy var på kurs hela dagen och kom hem lite senare. Nu blir det nog inte fler jobbdagar. Veckan har rullat på och jag har hunnit fixa och städa hemma. Får se när vi får träffa den lilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0