Sjuk

Hostade och hostade i natt så jag inte kunde sova. Har haft ont i halsen ett tag och nu har jag även feber. Ska till doktorn, för att se vad det är. Tror det är första gången jag är hos doktorn, för en förkylning på tio år. Jag brukar inte vara sjuk så ofta och har bara varit tvungen att träffa läkare när jag har skadat mig någon gång. Tyvärr missar jag fotbollen i Eslöv, eftersom jag har tid snart. Hoppas bara jag blir frisk tills på söndag!

Vi firade mamma i morse. Hon fick några fina tröjor och två kuddar. Till frukost blev det risgrynsgröt. Mums!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Krya på dig!

2008-12-25 @ 16:41:38
URL: http://jennysbebis.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska göra mitt absolut bästa!;)

2008-12-25 @ 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0