Champions league

Inget inlägg igår. Lite dåligt, men hade fullt upp. Jobbade länge. Sen var jag och slipade skridskor i ishallen, så nu kommer jag vara grym på att åka eller kommer det inte att gå alls nästa gång. Därefter blev det fotboll. En halvlek själv och en med di tre! Hejade på Inter så lite surt att Liverpool gjorde två i slutet, men de pressade rejält. Var inte otippat att det var just Materazzi som åkte ut. Kan bli tufft för dem att vända, men hemmaplan och en Zlatan i form blir ändå inte lätt för Liverpool. Roma slog lite otippat Real och jag hoppas de klarar att slå ut dem! Olympiakos - Chelsea blev mållöst, men även om jag inte hoppas så går säkert Chelsea vidare. Tror Porto vänder hemma mot Schalke 04.

Ikväll är det några riktigt bra matcher. Framför allt spelar mina två favoritlag (Arsenal - Milan och Celtic - Barcelona). Arsenal kommer att rulla ut Milan om de får igång sitt passningsspel och en Adebayor i form blir farlig. Barcelona är bättre än Celtic och kommer, om de inte gör det redan ikväll, helt spela ut Celtic på Nou Camp. Jag hoppas Lyon och Källström slår ut Manchester United, men tror kanske inte att de gör det. Sista matchen, Fenerbahce - Sevilla, tror jag kan bli jämn.

image9

Själv missar jag nästan hela matchen tyvärr. Ska först träna och sen är det match mot X plus Y = 3. De förlorade stort sist, men vi ska inte ta ut någon seger i förskott. Hoppas mina ben känns bättre idag efter träningen, för sist ville de inte springa alls i början av korpen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0