Nils Holgerssons cup imorgon

Ska bli riktigt skoj att spela imorgon. Ganska skönt att det är inomhus, för det är ju inte så varmt ute. Sjumanna på konstgräs! Vi möter IFK Trelleborg 10.20, Wä IF 2 12.20 och Harlösa 14.40. Bara ettan i gruppen går vidare, så det kan bli tufft. Ettorna i grupp 4, 5 och 6 möts sedan i en grupp, där ettan och tvåan går till semifinal. Blir en lång dag om man går vidare. Vad jag vet spelar jag, Jessan, Lina, Sandra E, Olinda, Stina, Sara, Josse, Lilly, kanske Malin och Emma står nog.

Lite mer fotboll... Tror att Husie kan få svårt att klara sig kvar i ettan. Läste att Natalia Folbrycht gått över till Sjöbo. Aldrig bra att tappa tongivande spelare och speciellt inte till seriekonkurrenter. Sedan tidigare har de tappat Therese Persson och Victoria Falk till Kristianstad. De har ett väldigt ungt lag och frågan är om det kommer räcka i år. De har dessutom två väldigt unga tränare, 25 och 20 år tror jag. Husie DIF som vi möter i trean kommer säkert vara ännu yngre, kanske till och med vi har äldre lag...

Kommentarer
Postat av: Linafina

Tack för uppdateringen. Skönt med någon som har koll på fotbollsvärlden! :-)

Kan informera om att träningen var väldigt lugn idag och med fokus på stretchning för ovanlighetens skull. Jan ville väl inte att vi skulle ha något att skylla på imorgon...

2008-02-16 @ 19:49:46
Postat av: Helena

Frågan är vem som ska koll på fotbollsvärlden om jag inte har det, så jag ska se till att ni andra också får veta lite intressant fakta...;)

2008-02-17 @ 17:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0