Tur att man har bra minne...;)

På grund av att det är sportlov och andra anledningar folk har att resa bort, var vi inte så många idag heller. Trots att jag var i Indien för inte så länge sedan, blir man väldigt sugen på att åka igen. Lite snö hade inte varit fel... Vi värmde upp med olika passningsövningar. Sedan blev det 15 sträckor cykelslangar. Fy vad det gjorde ont i mina ben, fick mjölksyra efter halva sträckan varje gång. Kände mig jätteklen som klagade hela tiden, men skönt var det inte och fort gick det inte. Sedan delade vi in oss tre och tre. Ett lag satte igång spelet med bollar och var väggar. De andra två möttes inne i straffområdet och det gällde att ta snabba avslut. Emma fick mycket att göra. Lite förvirrat speciellt i början, då vi ibland fick in både två och tre bollar. Kul övning när det fungerade. Jag gillar spel nära mål!:) Mitt under övningen kom Katta och sa att hon lämnat min tröja som jag hade glömt hos henne. Det gick nog bara in och sen ut igen. Vi avslutade träningen med tio sträckor över kortsidan. Kändes som en kort träning, men det brukar väl vara så när man har kul!

Efter vi hade plockat ihop allt och skulle gå stod det kvar en blå påse. Jag frågade Jan om det var vår. Han gick och kollade i den och visade innehållet för mig. Då såg jag att det var min tröja. Jan och Rille bara skrattade. Undra om man kan bli senil när man är 25?!? Uppe i styrketräningslokalen träffade jag de myglande Sandbyspelarna igen. Var tvungen att visa min fantastiska armstyrka! Efter ett tag upptäckte jag att de hade tagit och gömt mina kläder där inne. Ska aldrig mer snacka med Tozz!;)

Nu är det dags för Anna Phil!!


Kommentarer
Postat av: tozz

va skönt!! äntligen har försökt få dig att sluta me d dom senaste 3 åren!!:P

2008-02-19 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0