Hemma igen

Trodde inte det kunde vara så mycket klydd att ta sig ut ur ett land. Först när vi kom till flygplatsen fick vi stå i en lång, lång kö för att ens ta oss in. Där fick vi visa boardingkorten. Sen var det kö igen för att väskorna som skulle checkas in skulle scannas. Efter det var det åter kö till att checka in och åter skulle boardingkorten visas. Sen blev det passkontroll med en massa stämplingar. Sen kö igen för att visa boardingkorten, handbagagen skulle scannas och vi skulle gå igenom metalldetektor och visiteras. Därefter blev det lång väntan innan vi till slut skulle gå ut till planet. På vägen dit fick vi visa boardingkorten tre gånger. Förhoppningsvis lyckades ingen smita förbi kontrollerna och in på flyget...;)

Ni som vill kolla bilder kan kolla på facebook!

Vi landade vid halv fem i morse och sen tog vi tåget hem. Har varit hemma i någon timme och börjar bli lite trött. Ska kanske en sväng förbi min syster eller mina föräldrar. Måste dessutom göra något åt min mobil som inte beter sig som det ska, så det är inte lönt att nå mig på den. Ska iaf försöka vara uppe tills ikväll då det är korpen. Stolpe In ska göra själ för namnet!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0