Indien nästa

Äntligen har jag packat klart! Har lyckats göra nästan allt annat än att packa innan, men tog äntligen tag i det. Kanske mest för att pappa inte ska vara så nervös nästa gång han ringer och hör om jag har packat klart. Fast vad ska jag nu göra fram till tåget går. Bara vänta. Det löser sig, är rätt bra på att fördriva tiden här framför datorn. Ska bli så härligt att komma iväg. Var hur länge sen som helst jag åkte till något varmt ställe. Känner att jag behöver lite sol. Den får mig att må bra!!

Solen var framme ganska mycket idag. Var ute och sprang en runda. Var skönt! Kände att jag kommer få träningsabstinens av att vara borta, så jag fick bota den lite. Ska köpa en boll så jag har något att leka med på stranden! Cykelslangarna får vänta tills jag kommer hem...

Ska försöka skriva något inlägg när vi är borta, om någon undrar om vi har det bra eller inte. Kanske till och med kan lägga in någon bild!

Kommentarer
Postat av: Mange

HELENA! (Skriver något mer vettigt nån annan gång!)

2008-01-08 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0